AJORNADA LA PROGRAMACIÓ DE JUNY
TANQUEM LA TEMPORADA D'ESPECTACLES FEBRER-JUNY'20
30/06/2020 00:00 h
Preu: gratuït
Lloc: Teatre Cal Bolet i Auditori Municipal
🔴S'ajornen els espectacles de la programació del mes de JUNY del Teatre Cal Bolet i de l'Auditori Municipal de Vilafranca en compliment de les mesures decretades per fer front al coronavirus.
Espectacles afectats:
- MES DE JUNY-
🔹️Rodrigo Cuevas amb l'espectacle Trópico de Covadonga. NOVA DATA! 18/12/20 a les 20.30h a l'Auditori Municipal de Vilafranca
🔸️Peix de la companyia Hotel Iocandi. NOVA DATA! 25/09/20 a les 20.30h al Claustre dels Trinitaris
🔹️Liceu a la fresca. Es cancel·la la retransmissió a l'espai exterior de l'Auditori Municipal de Vilafranca. Es podrà seguir pel Canal 33 el dia 20/06/20 a les 22h i per La2 el dia 05/07/20 a les 00h
Les entrades adquirides seran igualment vàlides. En el cas que algun espectacle no es pugui reprogramar o que no sigui possible assistir-hi, informarem del procediment de retorn de les entrades quan es recuperi la normalitat.
Gràcies per la comprensió. Ens retrobem aviat!